Grattis på Födelsedagen pappa!


Pratade med pappa en stund idag :) Önskade honom en super födelsedag, även om dagen är typ slut nu haha. Saknar hemma en massa varje gång jag pratar i telefonen med någon från hemma. Den där mobilen är homesickness-maskin!

Nu tittar jag på en av mina favorit filmer Wild Child samtidigt som jag städar mitt välbejäntna rum! Rummet är nu nästan prydligt. Efter mindre än ett halvår här har jag mer kläder än jag har hemma och ingenstanns att förvara dem :/ kan inte bärga mig tills jag får en byrå så rummet inte behöver se ut såhär!! :P

Det finns ingen chans att jag inte åker till England höstlovet efter jag kommit hem! Denna filmen gör allting bara värre :P och Alex Pettyfer är HEET!


On the other side of a coin, there's a face
There's a memory somewhere that I can't erase
And there's a place that I'll find someday
But sometimes I feel like it's slipping away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0