Hej alla!

Nu sitter jag i study hall och "pluggar".
Igar va shopping dag med tjejerna och Ryota fran Japan kom med oss! Jag fick antligen lite shopping done for mig sjalv! Min favorit affar Buckle blev malet och jag kopte en massa bade till mig sjalv och lite juliklappisar :)
Det ar sa kul att jag ahr sa manga olika nationaliteter com kompisar (: Nar en narmaste kompisar, forrutom amerikanarna, ar finska, franska och ryska och den senaste veckan va jag mycket med den tyska tjejen med sa kanner jag att jag har uttokat mitt vokabular i en massa nodvandiga fraser :) Oh Speciellt finska. Aliisa kanske inte haller med men jag ar nastan flytande nu :) tihi

Nu are dags o dra kanner jag (:

Tack en massa Misan o mamma. Jag ska forsoka bota hemlangtanen haha och det ar fett najs med byra ;)

Hoppas allting ar fantastiskt med er! Jag har skickat ivag presenter till er och jag hoppas de kommer fram i tid :)


Kommentarer
Postat av: Denise

God Jul Miranda! Hoppas du får en super mysig amerikans jul där borta :) Här hemma är det faktiskt snö för första gången på julafton på hur många år som helst! ;)



KRAM

2009-12-24 @ 18:02:15
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0