Misä tapan sinut! Pokemon!

Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden. En massa skojjigt har hänt sen sistånde och jag tror inte jag kan rabbla upp allting. Men sen sist så har jag haft Thanksgiving, som va superskojj! Marcys familj var urkul och jag kan inte bärga mig tills julafton eller dagen då jag träffar dem igen. Black Friday jobbade jag för Quinns morbror med att dela ut flygblad till de galna människorna som stod och väntade på att affärerna öppnar vid fyra, fem o sextiden.

Haft en massa skoj med Aliisa på sistonde med! Hela denna helgen så bakade vi pepparkakor, som inte alls blev som de skulle... haha.. så kul! Sen drog vi och såg The Blind Side. Så jävla bra! Gå och se den! Sandra Bullocks bästa roll någonsin!

Nu äre en ny tri i skolan och jag har en massa roliga lektioner! Första block är Yearbook, sen Teen Lit, sen World History efter det har jag Advisory. De bytade tider för vår advisory så jag har 2nd lunch vilket är förfärligt för jag blir så hungrig :( Det ända roliga med det är att jag har det med Aliisa :) så det är skojj. Idag och igår lärde jag mig en massa viktiga fraser på finska så som Misä tapan sinut! Så att om jag någonsin kommer till Finland så har jag en massa fraser så jag kan klara mig där :)

Haven't met you yet - Michael Buble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0