Hej alla!

Hejsan hejsan. Nu är jag tillbaka! Back in business better than ever!
Jo nu är allting bra igen. Jag är fullt frisk. Lite snuvig men inget annat. Idag va första dagen som jag inte varit på medicinoch jag mår superbra. Som ni kanske sett på min bilddagbok så äre en rejäl massa med piller jag tog flera gånger om dag och det gjorde verkligen att jag mådde kångt ifrån hundra. Men idag vettni så har jag haft en massa massa energi och vi hade en superkul dag!

Denna helgen va superkul! Fredagen drog jag, Aliisa, Quinn, Alex o Chris till MOA och hade en massa massa skojj!
Lördagen va YFUs utbytesstudent dag på MOA så vi hade det superskojj. det va verkligen hur kul som helst att träffa alla från alla länder. Träffade kära Madeleine från Sverige med! Skojj Skojj!

Kommentarer
Postat av: inger

himla skönt att höra att du mår bra igen o att ni hade så kul på MOA. Hälsa alla



Kramar från mamma

2009-11-17 @ 16:20:56
Postat av: Anna

Såg precis innehållet i det stora paketet som anlände till Stenhuggerivägen. You have a happy mom om jag säger så.....

:-)

2009-11-17 @ 23:25:08
URL: http://skallabacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0