Sjuk

Förlåt att jag inte skrivit något på en vecka men jag ahr varit sjuk så jag orkade inte skriva något.
Har världens förskylning och nu och har stannat hemma från skolan och bara sovit sovit sovit :P
Imorgon åker jag nog till skolan om jag mår bättre men annars sa Marcy at:)t vi skulle ta med mej till en läkare så att vi kollar om det är mer än en förskylning.

Nu ska jag gå ur mitt rum och laga lite nudlar eller Mac n Cheese, är super hungrig!
Jag åt bara gröt till frukost

 

Bury me with my guitar and on the way to hell I'll play


Kommentarer
Postat av: Misan

Krya på dig gumman! Jag är också sjuk här hemma med förkylning feber och hosta. Hoppas att jag inte blir ett svin nu........;D

2009-11-05 @ 18:34:02
URL: http://www.misansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0