Tisdag

Nu äre dags för mej att sova :)
Ligger o gör lite läxa o tittar på Seinfeld men nu är det verkligen dags att sova.
Är fortfarande sjuk men jag måste verkligen gå i skolan nu, har missat så mycket. Var ju borta från skolan i en hel vecka och med samma lektioner varje dag så blir det att man missar mycket.

Nu ska jag försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen. Hade helt enkelt inte orken till det innan.
Igår lagade jag svenska pannkakor till Ron o Marcy!



Och i söndags drog jag, Aliisa o Gabby o shoppade på kvällen sen blev det bio. The Men Who Stare At Goats!!! Den va bra den men jag måste säga att vissa grejer kunde va en massa bättre. Hade gärna velat veta om han verkligen va synsk eller vad det va som hände.

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0