almost halloween!

Haha jag raderade precis hela detta inlägget och skrev om det på svenskan. Det börjar bli lite svårt nu att byta mellan två språk så här :P
Aja så idag va en jätte lång dag. Så jag har kännt mej sjuk typ i en vecka nu och jag sover liksom i sjuka mängder. Jag somnar vid fem tiden och vaknar mitt i natten och sånt.
Så jag och hela lägenheten bestämde att jag absolut inte fick åka till skolan. Men jag hade en massa grejer, en typ till varje ämne och så va det ju seminar today, och jag bestämde mej för att dra till skolan. Bara för att få reda på att alla mina projekt och de -> flyttat till måndag och min seminar (scrapbooking) är inställd. Så jag gick i skolan helt i onödan och jag som tyckte att jag va så duktig!! Fast mitt seminar blev Girls talk och då va jag i samma grupp som Quinn och Alyssa så det va super skojj :)
men första lektionen Leadership var väldigt kul. Vi tränar oss på att snacka inför folk så vi får göra typ How-To grejer. Så det blev en massa kuligt :) Xiana gjorde ätbar Play-dough med peanutbutter smak (urk?), Joleana visade hur man gjorde corsages (sånna som tjejer får på prom i alla filmer), Jenny visade hur man dekorerar en tårta och Eliza visade hur man viker napkins (kommer inte ihåg vad det heter på svenska förlåt!!) Jätte kul avbrott i det annars tråkiga Ledarskapslektionerna :P

Nu är jag hemma och vi ska snart till Target så jag kan köpa en galen massa av viaminer ochen tiara för min Halloweendräkt :) Letar efter en sån superbillig überplastig krona med texten Princess på och lila ludd :D Kommer bli så fett awesome!! Är så spänd för Halloween kommer bli så kul!

 

Jag tycker på himla synd om Alex, min kompis från Ryssland, som är sjuk i svininfluensan. Han bor med Quinn och Quinns bror är sjuk i det med :/
Jag, Quinn och Vlad från Frankrike ska ut och trick or treata imorgon och sen åker jag nog till Mall of America med Aliisa <3 (från Finland) och Chris (invandrare från Ryssland) och så ska vi se på skräckfilm!!!! Skulle vatt med Alex men sen gick han å blev sjuk. Ska nog dra med mej Quinnie till bion med :D

 

xxx


Kommentarer
Postat av: tilda

napkins = servetter !!! :P tappa ej din svenskat ditt barn ! ;)

2009-11-05 @ 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0