Dagens goda gärning

Idag började lite dåligt. Först försov jag mej ordentligt så jag fick slänga på mej lite kläder och smink och hälla i mej frukost sen bar det av till skolan. På väg till skolan så körde vi bakom en sån här bil.. Jag vet inte vad de heter så jag lägger in en bild


Typ en sån bil men utan en sån grej bak på flaket som hindrar allting från att ramla ut du vet. Den som det står CHEVROLET på eller whatever.. Aja den ahde ingen sån stopp men så satt det en schäfer bak på flaket. Helt lös. Och där ramlade han runt på flaket där han kunde ramla av närsom. Han som körde tog en avfart in till en parkering så jag tvingade Marcy att köra in där. Så han steg ut ur bilen och det gjorde jag med och så skällde jag ut honom efter noter! Måste säga att jag är stolt över mej själv! Så efter den arge svenskan skrikit lite granna på hillbillien så va dags att vi skulle köra till skolan annars skulle jag vara redigt sen och när vi körde iväg så släppte han in hunden i bilen :)
Duktigt jobbat Miranda :)

Tittar på Footloose! Fy fasen sikken bra film!!


Kommentarer
Postat av: inger

snälla gumman reta inte upp folk!!!

2009-10-24 @ 03:07:10
Postat av: Tilda

you go girl !, bara på dom jävlarna !

2009-10-24 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0