I used to have a scene with him..

Nu är man vaken, duschad, mejkad och håret är iordning och om tio minuter drar vi till skolan :)
Väldigt trevligt att bo såhär närma skolan. Man vet ju inte hur det blir sen när jag flyttat :P
Idag blir superroligt med bio, böcker och diskutioner.
Ooooh One Tree Hill va helt otroligt, denna säsongen är så mycket bättre än de senaste. Haha det känns så coolt att bara kunna sätta sig vid tvn och se det senaste avsnittet istället för att se det ett par månader senare eller hitta nått sätt att se det på internet :P
Nu är det dags för mej att borsta tänderna

Jag hoppas mitt paket från mamma väntar när jag kommer hem så att jag kan skika iväg mitt paket med mina roligheter :)


Dire Straits - Romeo and Juliet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0