Lördag

När vi vaknade häll alla på med att göra sig i ordning för att dra till det gamla huset för att städa och så men jag och Quinn stannade hemmhela dagen och kanske tog Alex dator utan att fråga och tittade på Youtube videos hela dagen. Hittade en del som va hur roliga som helst :D
Sen gick vi ut med hundarna på promenad. Jag älskar Quinns hundar!
James kom hem vid sju tiden och så började han laga Jambalaya som va delicious! Marcy hämtade mej vid halv tio och då blev det hem och Saturday Night Live med Meghan Fox. Inte bara va det ett gammalt avsnitt men det va också asdåligt. Hon har verkligen bara ett mode.

Okej så jag kan inte få det här med embedded att funka så jag länkar bara till det.
http://www.youtube.com/watch?v=lXiP76cOego
Det är asroligt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0