nu äre natten

Ja nu är det dags att sova :)
Eftermiddagen blev att snacka med mamma ett tag :) och sen drog vi till Target där jag köpte lite accessoarer till morgondagens trevligheter :) och vitaminer köpte jag med både B och D man vill ju bli frick och stanna där.
Käkade vegetarisk hamburgare på en fancy restaurang som va ett utav de värsta jag ätit. Typ värre än gnocchin mamma... Mhm så dåligt.
Sen bar det av hemåt. Däckade nästan av i bilden på g hem men väl hemma prövade jag mina nya fynd o Marcy fotade :)



Kommentarer
Postat av: inger

Stackars dej, jag trodde inte att det fanns ngt som smakade värre än gnocchin, men där ser man. Det finns alltid ngt nytt att lära varje dag.



Jag hade uppskattat om du inte fick svininfluensan, så var så snäll o håll dig borta från de besmittade.



var rädd om dig pussar o kramar från mamma <3

2009-11-02 @ 01:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0