Nytt Paket Från Mamma!!!!

Efter skolan körde Ron mej till Posten och så plockade vi upp mitt paket från mamma!!!!
BÄSTA PAKETET EVER! haha
Självklart hade mamma valt en kartong enkel till hands som kanske inte va av den bästa kvalitet, haha, så när vi hämtade upp den så va hela hörnet öppet på ett ställe!
Tacka herren så hade ingenting ramlat ut!! Ush då hade jag dött!!!



till efterrätt bjöd jag på Ballerina-kex och som ett tecken från ovan så tar jag upp ett kex och mitt i nougatet (bilden ovan) så visade Jesus sig i mitt kex! Eller i alla fall en smilie.....


Kommentarer
Postat av: inger

smilie gumman smilie inget annat. kul att du blev så glad, undrar hur lakritsfyllt choklad smakar?



pussis

2009-10-22 @ 03:16:55
Postat av: Miranda

Fast det beror ju på var man är.. Sverige - Smilie, Mexico - Maria (kanske Jesus men definetivt Maria) och USA - Jesus, Maria eller smilie. Det är en väldigt förvirrande värld vi lever i!!!

2009-10-22 @ 03:20:04
URL: http://miirriis.blogg.se/
Postat av: Tilda

de var en smiley !, den blev glad att se dig, och några sekunder senare, se i din mage :P :D

2009-10-22 @ 14:31:19
Postat av: Misan

Underbart Miranda! Kul att se att det funkade med bilderna! Nu ska jag packa för en hel helg med bara scrappande i Göteborg! Man måste vara tokig som ger sig iväg och sitter en hel helg och klipper och klistrar!! men kul är det!. Stora väskan får det bli!! Jag har bilder på dig och tjejerna från när vi var hos dig sist! Vill posta dem så du kan ha dem nära! Maila din adress!! Kram på dig! Faster Misan

2009-10-22 @ 17:51:55
URL: http://www.misansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0