Paket från mamma!

Nu fick jag äntligen ett paket från mamma! Tyvärr inte paketet som hon skickade först utan det andra med legginsen från Zebra. Skitsnygga mamma tack så mycket!
Ush men jag vill jättegärna ha det andra paketet med choklad o kakor!!!!
Jag hade på mej mina nya skor och min underbara jacka idag. Fy faen va bra jag är på att shoppa! haha ;)
Ikväll va vi på kinaresturang. Jag gillar inte amerikansk kina mat. Nej fy ge mej Blue Thai eller nått haha :P
Sen kom vi hem och såg på tv. Två och en halv Män va asaroligt och det va Big Bang med! Typ en av de bästa avsnitten på länge! Nu blir det Gossip Girl och One Tree Hill sen sängen.
Måste ju va en massa utvilad för Where the Wild Things Are!!!!!

Kommentarer
Postat av: Haddy

Cooling! Jag vill se bilder ;D Puss

2009-10-20 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0