Skolan idag!

Idag såg vi Lord of the Rings: Return of the King och gick igenom boken. Lite sådär halvtråkigt.
Det är inte rikitgt min grej att analysera den typen av böcker och filmer. Men diskutionen om Where The Wild Things Are var superrolig! Rektorn kom in med för att lyssna på oss och få lite tips på om hon kan ta med sina barn-barn på filmen. Men även om idag inte va så roligt så är det ändå femtio ggr roligare än de vanliga skoldagarna!!! Jag hoppas verkligen att jag inte behöver ha mina tråkiga lektioner längre!



Min biljett från Where the Wild Things Are!!! <3

Tihi tack snälla faster Misan för att hon visade hur man lägger upp bilder!!! Tack tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0