The Outsiders!

Nu är jag hemma från skolan :)
Idag va jättekul, även om vi inte såg Where The Wild Things Are :( Tydligen så hade jag fel med vilken dag vi skulle se den, det va tydligen imorgon det va. Idag såg vi Eragon och The Outsiders och så diskuterade vi böckerna och skillnaderna mellan böckerna och filmerna. Jag älskar The Outsiders, är det inte fantastiskt hur många skådespelare som blev stjärnor genom den filmen?!
Idag är måndag och i detta huset betyder det TVkväll :) Det är How I Met Your Mother, Två och en Halv Män, Accidentaly on Purpose sen avslutas det med The Big Bang Theory! Sen går jag in i mitt rum och tittar på Gossip Girl och One Tree Hill på CWs hemsida :D Världens bästa tvkväll. Jag är så glad att jag inte har någon läxa!!
Är det lite ledsamt att jag blir så glad över tv?

Nu ska jag gå ner och kolla posten. Här i USA vet man aldrig när posten kan komma, ni förstår fönstret är emellan 7.30 och 17.30...

Pussokram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0