torsdag

Nu sitter jag i Study Hall igen och en kille som jag har två lektioner med gick fram till mig igen for att ge mej CDskivor med hans blandade favoritlåtar på. Igen.
Måste säga att det va roligt den första gången men nu har jag en liten hög i min gadrob och det är ju inte precis som det är bra musik haha.

Ush igår blev jag så besviken. Alla bra program som Big Bang, How I Met Your Mother, Glee har tagit hiatus nu i Halloween dagarna vilket betyder att jag letade som en galning efter kanalen som skulle visa mitt älskade program Glee igår men hittade det aldrig for det kommer inte tillbaka förns den 11 November :( Så hemskt!!

Somnade i soffan igår i reklamavbråttet innan utröstningen i America's Next Top Model så jag såg inte vem som blev utröstad :( Jag vaknade typ exakt tio över åtta. Självklart. Och jag va så trött så jag gick och la mej. :D

Kommentarer
Postat av: Bettan

OMG your problems are like worse than all the decisions and problems someone big like OBAMA have to deal with haha!



Go to Wikipedia, they are like the God of answers. or at least for school essays ;)



x x x

Bettan

2009-10-29 @ 22:04:55
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Sv: You have to have a very hard time sister! haha



About the slipper - there is no neighbor 'cause they have moved out so we have to wait for the person who visits it now and then. But i went in to Kingston today and bought a new (pink) pair of slippers for £3 :) I love Primark!!!

Have you been in to some nice shops in the US?



xoxo

2009-10-30 @ 20:06:55
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0