trött som satan

Nu har jag vatt i skolan och det va över allt supertråkigt men jag måste medge att träffa alla kompisar igen efter O-term och så va super kul! Jag å Quinn hade så himlans kul i Brit Lit. Fast jag började bråka med en tjej i klassen, det va en diskussions lektion, om Tyskland eller något. I alla fall jag har aldrig träffat en människa med mindre kunskaper i historia och georafi som ändå har så himla starka åsikter om något hon inte vet någonting om. haha :P
Journalism va rättså kul med :) Austin och Olivia är så himla roliga haha. Olive gick över till Austins bord för att hämta överstrukningspennor och Austin säger We don't serve your kind here (hon är svart) och Olive kvick som alltid svarar Well atleast my people still have land. (Austin är indian) haha
Efter skolan så har jag bara gymmat ett tag och satt mej ner för att glo på Seinfeld o dricker juice :)
oooh och när jag kom hem från skolan så låg det Singoalla, Marie-kex och Lingon sylt på min säng :D Ron hade hittat det i den internationella avdelningen på Cub's.
Nu ska jag se färdigt på detta avsnittet och dricka min juice sen blire duschen :D

Oooh och jag hittade en jättego blogg på aftonbladet.
http://blogg.aftonbladet.se/lalife det är Malin Åkermans syster som bloggar om sitt liv i Hollywood!

Q: Say something funny! Come on! Say it!
M: Be funny, say something funny!
Q: Make me laugh. Do it! Do it!
O: Stop yelling at me!! I'll tell my mom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0