Where the Wild Things are

Vi såg Where the Wild Things Are idag på bio med o-term. Jag älskade den! Så orginell, kommer säkert bli en klassiker. Den lilla pojken kommer att bli så känd!
Men jag tycker att även om boken va en barnbok så tycker jag verkligen inte filmen en barnfilm! Det satt en pojke i sätet framför mej men han satt i sin pappas knä hela tiden och har var jätterädd! Jag tror att karaktärerna är för komplexa och att barn inte förstår varför "monstrerna" va som de va och ändrade sitt humör så snabbt. Jag menar jag hade problem med att förstå varför Carol t.ex. gjorde som han gjorde och jag är 17 haha.

Jag är så deppig över att jag inte fick mitt paket idag, men jag får väl vänta på tills imorgon då bilen inte redan står i garaget. Hade så gärna velat ha ett Ballerin-kex just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0