With love in your heart and a smile on your face

Nu har jag bara nagra fa mandader kvar. Jag vet att det finns svenskar som raknar ner dagarna men jag vill verkligen inte veta hur manga dagar som ar kvar.
Jag vill inte att allt detta ska vara over helt enkelt. Det kanns skont att veta att jag kommer tillbaka nasta sommar. Det hjalper verkligen en massa. Det kommer att vara sa svart att aka ifran har. Men att mamma kommer en vecka innan jag aker hem kanns bra. Det kommer bli en lattare overgang mellan mitt utbytesar och att komma hem.
Det skadar ju inte att jag och Quinn forsoker finaggle att hon ska komma som utbytesstudent hos mig 11/12 haha. Maste bara forsoka overtala mamma forst tihi!

Nu har i skolan ar det en ny trimester med nya lektioner och sjukt manga nya elever! Min lilla skola pa 200 har nu minst 235-245 elever. Alla klassrum ar fulla och det ar alltid folk i korridorerna. Min skola har bara tva korridorer ifall nagon undrade, en pa varje vaning haha. Var cafeteria ar ocksa var superlilla gympasal vilket betyder att vara homegames ar aldrig "home" utan nagon annanstanns.

Pappa och Benny kommer och halsar pa mig i skolan den 7e maj om TIO DAGAR! Kommer bli sjukt kul. Jag har redan en massa planerat for den lilla veckan bland annat att Benny ska med mig i skolan minst en dag! Alla mina kompisar vill traffa min gorgeous bror haha

Hmm vad hander annars i mitt liv? Jag saknar mina hundar hur mycket som helst! Och mitt hus! Gooood pizza, O'boy och folk som kan peka ut Sverige pa en karta! Och mina klader!

OMG klader! Okay sa jag delade in min gadrob i tva delar, en med klader jag hade med mig hit och en med klader jag kopt eller fatt. Delen med de nya kladerna ar minst sju ganger sa stor som den med gamla! Hahaha!

 

Jag ar i economics just nu och min larare ar latt den coolaste i varlden! Hela klassen sitter pa bankarna, sover eller smsar. Gor man nagot av dessa tre (jag gjorde alla) sa skjuter han en med en vattenpistol eller haller en vattenflaska pa en! Jag sitter pa en kompis laptop och tacka vet jag att den inte kom uunder vattnet!! Han kastade just en penna pa min kompis for att hon pratade for hogt. Haha

Och han har turkeyjerky fran 1984 i kylskapet bresvid en dod kyckling!

 

Prom var sjukt kul! Jag skriver med om det nar jag kommer hem sa jag kan lagga i bilder med!

 

Michelle: Don't punch me like you know me! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0