Im leaving Minnesota!

Okej detta komer bli ett snabbt, stressat inlägg med många stavningsmistag känner jag på mig.
Jag blir hämtad om typ tion minuter så nu gäller det att skriva snabbt!
Nu åker jag o några kompisar till Hawaii med YFU :D Kommer bli så sjukt kul!
Dessa senaste veckorna har varit väldigt upp och ner men Hawaii känns verkligen som guldmedaljen i mållinjen och något som jag verkligen har förtjänat!
Nu är jag 18 med! Jag ska skriva om min födelsedag och LITCHFIELD när jag kommer hem så att det med finns uppe här på bloggen. Nu ska jag också tvinga mig själv att skriva dagbok på riktigt - varje dag!
Hawaii kommer att bli så sjukt skojj och jag har sprungit runt stan nu i en vecka för att hitta alla grejer som jag behöver. Ni fattar inte hur sjukt skönt det känns att packa en väska endast full av shorts o linnen :D
Ojoj nu kommer min ride! Tidigare än planerat!

Puss o kram alla! Jag har min mobil med ifall jag bheöver nås :D I HAWAII

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag är inte alls avis, nej nej! Ha det toppen bra och NJUT!



KRAM

2010-02-28 @ 14:08:18
URL: http://deddenisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

puss

2010-03-11 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0