Hands, touching hands, reaching out. Touching me, touching you.

Nu sitter jag här i skolan efter att skolan har slutat. Väntar på att Aliisa ska bli färdig med basketball practice så at vi kan dra o träna :D. Borde kanske plugga på Science Fair-arbetet men jag känner mej bara super trött på det och vi har inte ens startat. Aliisa försökte regristrera oss men det funakde inte nu nu skjuter vi upp det arbetet tills vi och internet är på bättre humör.

Om två dagar har jag varit här i FEM månader. Heeeelt galet! Det känns verkligen helt overkligt. fem månader liskom. Det är typ halva tiden. Wow. Det känns som om jag abra varit här i kanske en månad. Fast samtidigt så känns det som att jag alltid har bott här. Allting är vardag nu både på ett bra och dåligt sätt. Nu känner man alla, allt är bekvämt och jag har alltid något att göra. men det tråkiga är just det att allting är vardag nu, det är rutin och inte lika spännande längre. Nu väntar jag mest på att något ska hända. Hawaii om jag blir antagen till den resan skulle ju vara perfa :D
Hawaii och värmen hade ju varit fantastiskt. Nu gäller det att plugga som en galning så att jag blir antagen med..
Fem månader asså jag fattar det inte. Helt overkligt. Ibland så känns allting här overkligt när jag tänker efter. Så mycket skojj har hänt här och ännu mer kommer att hända. Nu äre dags att köpa klänning till prom, kläder till Hawaii, Quinn fyller år (!), vi ska till USAs största vattenland, JAG FYLLER ARTON!  Ja en massa skojj! 

Nu ska jag dra. Det blev lite svårt att skifta mellan här och msn

Puss o kram! Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Misan

Det låter så härligt att vara där istället för här! Här är det kallt och verkligen vardag hela tiden. Njut du i din vardag - det är liksom meningen att man kommer in i den nya vardagen och det är bara bra! Då känner man sig bekväm. Ha det gott! Kramen!

2010-01-08 @ 18:05:29
Postat av: Anna

Tycker också det känns overkligt att du varit borta så länge...... Ta vara på din tid! Den går ju så snabbt. Tänk så många fantastiska minnen du har med dig!!



Sköt om dig!



KRAM

2010-01-10 @ 16:51:34
URL: http://skallabacken.blogspot.com
Postat av: Denise

Tusen tack för julklapparna Miranda! =) Nu har de kommit fram.



Ha det så bra där borta!



KRAM

2010-01-18 @ 10:54:35
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0