I don't want to take advice from fools, I'll just figure everything's cool

Mellandagarna hade jag hur kul som helst. Det blev mest shopping med Aliisa lite mat och en massa filmer.
Vi har kommit på att vi har spenderat en sjuk mängd av pengar på shopping så vi har försökt komma på nya grejer (billigare grejer) att göra för att ha kul och vi kom på att vi måste börja träna på gym. Man måste ju komma i form för Hawaii ju! :D
Jag, Alyssa, Aliisa och Quinn drog till Mall of America och IKEA en dag. Himlans kul. Kändes som man va hemma med alla svenska ord och grejer :D Det blev att äta lite svensk mat och sen en runda i den svenska affären där jag köpte kaviar, lärkerol, dajm och marabou utav den svenska kassörskan Pia :D

Nyår blev inte alls som vi hade tänkt oss. Alla planer föll i stöpet så jag, Aliisa och Quinn hade en mysig tjejkväll och såg på filmer. Tjejkvällen varade i tre dagar.. Vi hade en massa skojj och såg hundratals filmer och åt vår vikt i choklad och chips :D Den tredje gick vi faktiskt ut ur huset och gick på bio. Vi såg It's Complicated som lätt va en utav de roligaste och intelligentaste filmerna jag någonsin sett :) Hur kul som helst!


Kommentarer
Postat av: Misan

Vad mysigt du har haft det! Ha det bra! Kram

Misan

2010-01-06 @ 22:13:10
Postat av: Denise

Kul att läsa om din jul och dina andra ledgia dagar! Hoppas du har det toppen :) Vi saknar dig här hemma!



KRAM

2010-01-06 @ 22:18:24
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0