Promnight dumpster baby!

Idag är jag så himla trött. Det verkar som oavsett när jag går och lägger mig så är jag lika trött när jag vaknar! Galet!
Jag borde kanske skriva färdig den sista sidan i Science Fair men jag pallar inte. Gör det senare!
Januari kommer va så himla kul! Denna helgen kommer bli super! Det är OLC (Overnight Leadership Convention) på fredag vilket slutar 6 på morgonen på lördag, Lördag fm ska jag fixa denna ktastrofen som jag bär runt på min skalle och efter det när jag är snygg i håret igen så ska jag till Quinn's :) YEAH!
Fast Quinn tänker ställa in sin fest så det kanske blir hem till Alyssa för att hålla henne sällskap när hon är barnvakt :) Söndag blir MOA med Chris, Alex o Leo. Jag ska kolla på balklänningar :D Ska tvinga Aliisa, Alyssa o Quinn att hänga med så jag inte är ensam tjej :D

Nu äre nog dags för mig att dra! Geografi kallar - just kill me now!

                                                     







Kommentarer
Postat av: Misan

Åh, detta saknar jag att jag aldrig fick vara med om!!! Det hade varit sååååå mig!!! Kramen från fastern

2010-01-23 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0