US History

Nu sitter jag pa US History och vantar pa tt klockan ska ringa.
Jag ar sa otroligt hungrig och Alex och Chris skriker pa ryska och vagrar vara tysta sa jag kan jobba sa jag bestamde mig for att uppdatera bloggen istallet.
Helgen var superkul med mys med tjejerna. Nu ar det en massa strul med pengar och sant sa vi kunde inte dra pa bio som vi ville men jag och Aliisa var och sag The BackUp Plan med Jennifer Lopez och den var jattebra! Hur rolig som helst!
Nu i helgen var det bade mamma och Bennys fodelsedag sa jag ringde sa vi kunde snacka lite! Saknar lillebron en massa nu nar jag vet att om en knapp vecka. Fem dagar faktiskt. Sa ar han och pappa har och sa kan vi gora en massa roligt!
Nu ar det dags for Advisory men jag tror jag skolkar den och ater istallet. Tihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0